::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 26, 2009

...My SweetHeart....




Ms. Ayu & Mr. Fazli

Tarra...
hehehe...ni la my sweetheart...
seorang yang berjaye menambat hatiku...chewah...hehe...
name nyer fazli.....umo sebaye ngan aku...
aku still single but not available...huhu....
kami masih lagi mengenali hati budi masing2 dan masih belum lg memikirkan hal2 mase depan..mude lg maaaaa...huhu...nk enjoy dulu...
aku kenal mamat ni mase kat sekolah teknik..
mase akhir tahun form 4...thun 2001...
mase tu we all kne g kursus kepimpinan pelajar....tuk bdk2 yg der jawatan kt skolah...
aku suke giler nengok mamat ni tau...pendiam...nampak baik...n nice ....yang penting sgt janggut die yg aku paling admire sampai hari ni...huhu...wuteva la...
hubungan percintaan we all baru je nk masuk tahun ke-2....
pelik kn...hehehe...kami knl mmg dh lame...tp baru je siyes...coz pas SPM masing2 de hala tuju sndri...lost contact la kirenye...dh jodoh kn...jumpe la balik...
huhu...berbunga2 hati aku skarang ni...
karakter die?...emmm...pendiam sgt....tp klu ngan aku x la bpe diam...bile dpt ckp ssh nk benti..
tp ngan aku jer kot jd cenggitu...sbb aku nih suke bercakap...hikhikhik....selain dpd tuh die understanding...faham aku...byk support aku dr pelbagai segi...yg palin istimewanye die ni pandai men muzik...teringat plak mase skolah dulu2 diem der wat perfomance men gtar...syiok siot...leleh je dengar...hehehe....sbb aku sgt sukekan gitar...best sgt...tangkap lentok beb...
hopefully die la yg bakal menjadi raja dlm hidup aku...huhu...chewah...ntah pape...
k la....nt klu der pape aku kongsi g k....
bubbye....




No comments: