::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 17, 2009

...HeHe..

Ellop...lame tol rse nye x post pape kt blog ni...hehe..xde mud lorr nk menaip...ditambah plak ngan fikiran yg kusut...huhu...ntah pape...tp skarang dh ok...

ni nk share ni...aitu kn aku g tgk cter JANGAN TEGUR...peh...Bapak seram...aku g ngan member2 opis, member umh n sape lg ntah..x bpe nk knal...layankan aje...huhu...we all tgk kat panggung wayang bahau...haha..jgn x caye...bahau skarang dah der panggung wayang tau...maju setapak lagi...

Jalan cerita nye simple jer...tp sound system nyer....mcm nk jatuh jantung...manjang der kejutan aje...huhu...seram sey...sampai sakit la tekak aku tgk cter tuh...mane x nye...sket2 menjerit...hahaha...aku ni mmg penakut sket...hehe..pas jer tgk wyg we all pown jenjalan la kt shopping complex ni...skali aku tersinggah plak kt kedai kasut ni...CARTINO SONEA...peh..lawa2 siot kasutnyer...hehe..rege x der la mhal sgt...aku ni mmg pantang nampak kasut...mst nk beli..ape lagi...smbar la sepasang...kasut ni unik..ala2 kasut red indian gtu...x amik gambo lak..sok la aku upload gambo kasutnyer...hehe....

sesudah berjalan..g mkn2...pastu kunun nyer nk balik umh la...tp...emmm...ternampak la funfair..dkat2 jer ngan umh...apelagi...dak2 ni pown ngan kejakunan nyer nk g sane...juz look2 n see only...hehehe...

ni la funfair yg dikatekan...

x la beso sgt..bese2 jer...der la beberape permainan...weal pown jenjalan la kt ctu...

men la pape yg patut...hehe...men tgkp itik...baling bola....



hehe..cam bdk2 kn...ala..bkn slalu..skali skale jer...hehe...pastu ternampak lak satu permainan ni...ape ntah namenye..mcm umbrella wheel je..hehe..pepandai jer aku kasi name...takot siot nek mende alah ni...dh la laju...pastu der bunyi2 ape ntah..cam x selamat jer...hehe...


Ni mase kt atas mende alah tuh...seram..

tkut jatuh jer...huhu...

pastu kn...we all dpt lak hadiah hasil dpd permainan kt ctu..aku dpt yoyo ni...



Nani plak dpt mende alah ni ngan kereta kayu...



yang kereta kayu tuh kne cantum2 baru jd..bapak ssh...tgk la tuh...nk membukak nyer satu hal..nk mencantum lg...aduhai..tp excited nk tgk rupe bentuk nyer...we all pown cube sedaye upaya...tgk la tuh..masing2 sbuk menceraikan die nyer part..huhu..chiok..chiok...


Malu2 plak minah ni...


Go Dayah go..huhu...


Part yg telah diceraikan..huhu...

Yang ni plak step pertame pembikinan kereta..



Huhu..boleh tahan ssh la nk buat kete ni...aduhai..leceh sungguh..al-maklumlah...kami semua ni jari xder seni...hahaha...tapi pape pown kami tetap usaha...yehhhaaaa...


Adeih..sakit otak nk men cantum2 ni...



50% nk siap..dan akhirnya...................



Tarra...ni la kete tersebut...amacam?huhu...vroomm...vroomm...



Ok la jgk...comey je kete kcik ni...




Ni la hasil titik peluh kami setelah lame berusaha...2 hari baru siap...hahahaha...ntah pape...papepown we all enjoy bangat menyiapkan mene alah ni...hehe...



No comments: