::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 7, 2009

..Last Saturday..

Hahaha..aduyai...xder pe bende sgt nk share sbnrnye...nga bosan dok dlm opis nih...huhu..xder kije sgt...emmm...maka terhasil la perkare di bawah...huhu...

Sabtu yang lepas aku xder wat kije sgt pown..juz standby tuk function n setup sket2.....Boss xder...Head dept pown xder...APELAGI...I'M A BOSS...HEHEHE..gurau jerk...
Kesimpulan nyer mmg xder bende sgt nk buat...Ni la hasilnya...sila lihat dibawah...



Ahaks...amik gambo mouse...ntah pape..xder kije kn...ni la mouse aku kt opis..x comey...x lawa...tp best sgt gune mouse ni...byk die berjase kt aku..huhu...


Yang gambo kt atas tu plak aku nyer fail kije n diari..bersepah2 kn...mls tol nk kemas...huhu...


Ni la Pc aku...tempat aku wat kije...tempat aku surfing..tempat aku edit2 gambo..tempat aku curi tulang..tempat aku chatting...hahahaha...


Ha...bersih dh meja aku kn...baru pas kemas ni...sbb nk balik dh kn...


Amacm? Tersusun rapi x?huhu...

Pas je aku lik kije...kawan aku der program lak...derang ajak g treading kening...emmm..interesting...mcm nk try...huhu....1st time beb treading gune benang....


Ni nga melakukan proses treading...Aduyai...sakitnye...bkn men lg...



Nga menahan airmate nih..hehe...



Ni la hasilnye selepas melakukan treading...mcm x nampak sgt kn?hehehe...aku x nk nipis sgt2...juz kemas2kan jer...x la nampak berserabut sgt...

Selepas jer aku melakukan aktiviti di atas..aku g kedai tayar plak..nk menukar tyar depan yang dh uzur bangat...mane tak nyer...dh nampak dh dawai dlm tayar tuh..bhaye kn???hehehe...


Ni la die semase proses pembedahan dijalankn..ciannye my baby..hehehe...


Kereta ku tanpa tayar...hahahaha...
Yang sebenarnye mls jgk nk tukar...tp disebabkan aku nk nek semban...then g sepang tgk F1 kne la tuko jgk..tkut der pape hal yang x diingini berlaku...huhu..
Yang kelakarnye siap der owg usha n kem salam lg...aku igtkan sape la..rupenye mamat yang tuko tyr kete tu..hehe...lawak tol..sory la...i'm maybe single but not available anymore...hehehe...
k la...tu jer nk share....

Bubbye...

No comments: