::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

...SeMaLaM YaNg MeNdEbArKaN...

wahh...satu pengalaman yang baru gak tuk aku....iaitu...g jage owg sakit kat spital...hehehe....sape yang sakit????
budak ni yang sakit...



Ni la die...housemate saye...cian die...name die dayah...emmm...die tetibe je sakit perut ...mule2 igtkn sakit perut bese...senggugut ke...gastrik ke...sbb die kate dh 2 hari xder selera mkn nasi...jd aku g la msak kn pape yg patut bg lega sikit perut die tuh....tp....sesuatu tela berlaku...huhu...gimik plak...siap je aku masak...die pengsan plak ngan tetibe...aku ngan nani ape lg...panic semacam la...dah la mse tu nk maghrib...dgn blurr sotong nye we all papah die masuk bilik...bdn die sjuk jer...pas solat maghrib we all trus bwak g klinik kt bahau...die dh sakit sgt22 mas tuh...glabah gak la aku drive...ye la...bwk owg sakit kn...hehe...sampai je klinik doktor suh anta g spital...peh...cuak gak aku...x pkir pjg aku pown pecut la g spital pilah...trus masuk tmpat kecemasan...

dan ini la jadinye....



kene tahan wad daaaaa.....ciannye die kn...



kene masuk air lg...byk plak tuh...eish...seram jer tgk...hehehe...dokter suspek mcm kne appendix...emmm...hopefully xder la...juz suspek jer kn....

jadi...kamilah berdua la yang menjage yer kt wad...sbbb family nyer jauh kt perak....



tgk tuh...sempat lg minah ni berposing...hahahaha...mmg sengal...



aku pown der pose gak...hahahaha....

klakar tol mase jage dak dayah ni....yg paling aku xley lupe...die xnk pakai baju spital yang kaler ijau tuh...x cantik la...busuk la...besar la...hahahaha...nga sakit2 pown nk demand gak....huhu...tp kne pakse pakai gak...muncung jer muke die....huhu...nk jage penampilan jgk tu dh masuk wad....hehehe...
bile kami dah bertige kt dlm wad tu...mcm2 la yang berlaku...yang sakit pown ley jadi chat...tergelak2...huhu..ntah pape...bukan ape...menghiburkan hati...
akibatnye...aku x cukop tdo arini...pg td pown terlambat bangun nk pi kije...seb bek sempat lg....

hopefully dayah sempat sembuh k...May Allah Bless You Fwen...

No comments: