::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 21, 2009

...Emmm...


Wawawawawawawawawaaaaaaaaaaa:cry: aku x chat 2-3 hari nih...aduyai...dugaan betul la...tetibe je demam...emmm...sakit2 bdn n pening pale....peh....tension tol..tp dugaan ALLAH kn..aku terima ngan redha...mb sbb perubahan cuaca kot...sekejap hujan lebat n sekejap panas terik..x tahan tol badan ni rasenyer....sbnrnyer aku rase x cht dpd hari isnin lg...aku wat2 x paham jer ngan diri sendiri...tp semalam mcm x bpe larat nk buat x paham..hehehehe...maka dengan itu aku pown mengambil surat tok g klinik panel...(FREE JER)...haha..check n amik ubt...risau gak...skarang ni kn mcm2 penyakit der...alhamdulillah doc kate aku dmm bese jer...lega cket hati ni...
maslah nyer skarang ni..aku dh la x suke mkn ubt...skali kne mkn ubt daa...aduyai...menyampah betul...huhu...sume pakse aku mkn ubt...(hehe..cam bebudak plak kne pakse2...)tp mmg itu la hakikat nye....huhu...tp sib bek la x byk kne mkn...doc juz bg 3 jenis ubt....ubt demam,ubt thn muntah ngan antibiotik...huhu...doakan aku cpt sembuh kay..Aminn...

No comments: