::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 25, 2009

..Era Golf Club & Country Resort Challenge 2009..

Hallu...

hehe...
saje je nk share...last sunday aku g tournament golf..wah gitu..cam men plak erk...
hahaha...x men pown...juz look2 n see2 je..mane la pandai nk men..nk beli sebatang kayu golf pown den x mampu...huhu...

best gak la tgk derang men..sbnrnyer ni la 1st time aku g tgk derang men golf dlm jarak yang dekat sepanjang 2 tahun aku handle golf...tp handle cket2 jer...huhu..syiok siot....

cemane aku ley g tgk dgn jarak yg dekat???huhu...bese la aku kan...hahahaha...xder la...yg sbnrnyer pihak Golf Club mintak tolong staff Era Hotel tuk capture gamba sepanjang tournament ni berlangsung...so dat aku n beberape org yang len terlibat dlm program ni secare x langsung...bkn aku yang amik gambo nyer...membe aku Momom yang amik gambo...aku juz tukang bawak Buggy jer..terer gak aku bwk mende alah tu...siap ley drift lg...hahaha..nampak benar yang den ni menipu kn...huhu..der lg satu group pown der amik gambo gak..my boss n my big2 bos...kire der 2 group la amik gambo nih...

memule best la...tp lelame panas gler...aduyai...huhu...penat den...sib bek dpt mkn free...huhu...gambo mase tournament tu aku x pat lg...nt aku dpt aku upload k...hehe...sblm tu...nengok la gambo aku syok sendiri dlm buggy tuh..hahahaha...


wakaka...amacam....huhu...


Ni plak souvenir dpd pihak olf...ok la..better than nothing kan...huhu...
daaaaaaaaa....

No comments: