::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 29, 2009

..Hobi Baru Aku...~~


hehe...
tibe la mase untuk membuang mase...wakaka..
bosan tol nk wat kije rini..malas sebenarnye...mane x nyer..semalam ngan hari sebelum semalam bkn main lagi aku melepakkan diri kerana ketiadaan bos..huhu..merdeka sakan...
skarang ni aku der satu hobi baru..haha...aku sgt enjoy ngan hobi membuang mase n mengisi mase yg selalu lapang semasa di opis ni..ape die....cube tgk nih....huhu....

(pic taken by momon n edit by hepypumpkin)

huhu...amcm?bg la komen ey..

skarang ni aku suke benar mengedit gambor...sejak aku jumpe satu software ni yg ley edit2 gambo n bg effect yg agk menarik mengikut creativity sendiri..hehe...
der la jugak beberape software len yg ley edit2 gambo..klu korang nk search jer kt tenet tuh...melambak2 la sftware nye...juz choose je mane yg korang berminat...
penyakit ni jgk telah dijangkiti oleh kengkawan opis aku yg len....
hahaha..
aku bwk virus....mampus klu boss aku tau ni...huhu...
k la..nk sambung wat kije...bubbye...

No comments: