::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 4, 2009

..Malam Jumaat Yang Lalu...

Hai...
Lame dah x m'update this blog...
baru hari ni berkesempatan nk membukanya...
Banyak tol cerita nk kongsi ni...Hehe...
Tapi dalam byk2 cerita der satu cerita ni yang agak pelik tapi benar sket..hehe..until now aku pown mls nk pk..hehe...
der la satu mlm ni..Mlm jumaat plak tuh..jeng..jeng..jeng...wah...mcm seram gitu...huhu....tetibe umah aku didatangi oleh seseorang yang agk2 mcm kenal..tp x tau la name die per..huhu...sorie r bro...die dtg bg salam n bagi satu bungkusan...then die cari aku...uiks...pesal plak la kn??pelik je bunyinyer...tetibe der owg dtg cari aku...mcm der buat jenayah la plak...huhu...die pown bg bungkusan tu kt aku...die pesan der owg suh bg kt aku..aku tnyer la sape...die kate xtau...emm...pehal plak mamat ni..mereng ke pe...xkan la x knl siape kah gerangan yg nk mintak tulung tuh...huh...ntah pape...aku pown ngan perasaan yg blurr2 tu amik la bungkusan tersebut...skali tengok der ni plak....

Tarra...buah anggur daaa....hahaha...sape ntah yg bagi..aku pown xtau...aku x mkn pown buah tersebut kerana x pasti siapa yang memberinyer...kengkawan aku yang menghabiskan buah tersebut...hahaha...sesape yang terbagi buah ni kat aku mintak maaf la x mkn..sape suwoh x gtau nk bg buah..huhu...pape pown..thanks la sbb sudi bg...lengkali ley bg lg....


No comments: