::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 8, 2009

::JaM BaRuKu::

yea..yea..dpt jam...
wah..hepy sgt bunyinyer kn...huhu...
mmg la tersgt la hepy nyer apabila diberitakan bahawasanya sayer mendapat jam free...yehaaa...
cemae ley dpt free...hehe...cenggini ceritenye...Last Friday..Bf kesayangan aku tuh...chewahh....meluat lak den..hehe...die der Staff dinner kt kilang die....seperti biase la...setiap kali company dinner mst der cabutan bertuah kan...huhu...Bf aku ni mmg la tersangat bertuah nyer...dpt jam tangan SEIKO Sapphire...wah gitu plak..hehe...disebabkan jam ini hanya sesuai dipakai oleh kaum wanita..haha..sape lg yang punye...aku la tuh...hehe...cyg By..ni la jam nyer...


Ni la jam nye...cantik x?hehe...

Hehe..ni yang makin bertambah2 sayang aku kt BF aku tuh...ahaks...Tenkiu Mr. Fazli...i'll take care this watch sebaik mungkin..huhu....k la...chow...




No comments: