::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 10, 2009

::KeretaKu::

Gugu..gaga..hehe..alamak menjangkit plak ngan Erra Fazira nyer program..huhu...
Assalammualaikum..hallu...ayu in da blog..wakaka...tersewel suda..
Wokeh...rini aku nk share satu pengalaman yang agk menyakitkan pale..aduyai...kenape?
My Baby Boo a.k.a My kancil sakit lg lorr...bkn mslh bhgn engine..ni masalah tang tayar plak...
emmm...mcm2 hal..pas satu penyakit selesai,satu lagi dtg plak...sabo jer la...
Cerite nyer cenggini...Hari senin aituh kan bochek bersalin..so dat, dgn ghairah n excited nyer aku pown g la Hospital Kuala Pilah...pas je balik kije terus je shoot g sane...then rase mcm der something x best jer kt tayar blakang tuh...emm...memule igtkan pancit..nt igt nk pump kt petronas pas isi minyak...tp bile je aku pas isi minyak nk g pump tayar tetibe der sesuatu yang terbenam kat tayar aku...waaaaaaaaaaaaaaaaa.......mane datang skru ni...hampeh tol la...aduyai...cemane nak g sepital ni...tayar spare der...tp aku x pandai nk buka skru yang ketat n nk mengangkat tayar yang berat tuh...aduyai...ini masalah...nk mintak tulun kengkawan lelaki sume nyer xder...emmm...cemane ni....
Tetibe der la 2 jejake yang kije kat petronas tuh yang baik hati datang tulung...Alhamdulillah..seb baik der yang sudi membantu....

Tgk u...cemane la ley der skru plak kn???emmm...nk kne...nk buat cemane...den redha jer la...2 la 2 brader yang tulun aku ritu...bek sungguh hati mereka..tenkiu2...gamba mereka x capture pown sbb gambo ni pown den amik candid tanpa pengetahuan sesape...jadi al kisah nyer...kne la pakai tayar spare dulu...mcm2 hal...dugaan org berpuase kot...huhu...(pose ganti plak tuh)...
tu la al kisah nyer...after siap sume...bg $$ sket kt brader tu as upah...cian...sampai berdarah2 tgn die tuko tyar den...we all pown g la sepital menjenguk bochek...Alhamdulillah...semuanyer selamat dan berjalan dengan lancar.....

No comments: