::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

::Balas Tag Hbeg Deela:;

Aduhai Puan Deela Oiii....xder ke mende alah len yg nko nk tag...huhu..hbag plak nk di tag nye....
Tapi xper..disebabkan skarang ni aku nga malas nk membuat keje..aku balas tag nko yeh...tenkiu coz tag aku..

1. Sila Ambil Gambar Beg Yang Anda Bawa Ke Kerja


Ni la die beg yang selalu aku angkut bawak g opis...kengkadang der gaks tuko ngan beg len yang sesuai ngan baju..tp ni ttp yg peberet..huhu..kenape?sbbb beg ni ley isi mcm2 bende n sesuai ngan sume jenis baju aku...huhu...Jename???emmm...jename bese2 jer...Cael Deon jerk..beg murah2 saje..asalkan tahan lame n best...klu nk beli yg mahal2 lom mampu lg..tunggu cik abg den yg belikan...haha~~

2. Kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata-mata nk go public..:D) Kemudian terangkan secara detail isi bag anda..

Hahaha..harus n wajib la aku mengemas dlu...xder mende sgt pown dlm ni...



Ni la khazanah warisan negara ber hak milik kekal oleh aku yg der dlm hbeg tersebut...huhu...x ley nk letak bebanyak dlm hbeg sbb nye bf aku dh bising tgk hbeg aku mcm ape ntah..hehe...


secare ringkas nyer jer la yer...lotih nk terangkan panjang2....

  1. Tue sume adalah alat solek aku yg der dlm beg..huhu...sket jer kn...juz der bedak compact, lipstick, perfume, tissue n hand gel..tu jer yg bg aku penting nk dibawa kemana2...haha...eye shadow ke...eye liner ker...mascara ke...lotion ke...sume tinggal...x gune sgt pown sbb aku malas nk bersolek...wat berat beg jer..huhu...
  2. multi purpose gadget, pendrive ngan sepit kuku...bende ni aku letak kt poket2 kcik2 kt tepi beg..senang..klu der pape ke kn...huhu...
  3. beg kunci serta kunci2nyer...haha...sebenarnye byk sgt kunci nye..der kunci opis,kunci umah mak ngan kunci umh sewa..semak mate aku...jd aku letak la dlm satu beg kcik..senang nk cari...huhu..
  4. buku nota kcik, earphone ngan pil..huhu...ni mst der taw..haha...almaklumlah...senang nk tulis pape..aku ni kengkadang pelupo..pil tuh mmg x penah kuar...sbb aku ni mmg der mslh tetiap bln..adeih..
3. Nyatakan sebab anda suke beg kerja anda itu....

Huhu..simple jer jwpn nye...sbb aku suke...haha...xder la..sbb beg ni nampak sesuai g opis, x byk sgt kocek...sesuai ngan baju2 aku..

4. Sila nyatakan kenangan manis atau ape yang istimewanya pada beg itu pada anda...

emmmm...kenangan manis yer...hehe..byk yang manis nyer kot...tp x igt la ape die...hehe...istimewanya ialah...sbb beg ni aku beli pakai duit gaji aku sendiri...huhu..lg satu klu aku pakai beg ni ramai yang panggil aku cikgu..harhar..(ade rupe cekgu ke aku ni????)..

5. Sila tag 10 rakan anda

emm...sape erk????

  • naniesme
  • greendeq
  • naidu
  • kak tasya shiba
  • puan aliza rahman
n sesape jer yg bace tag ni harus buat...wakaka..aku nk tau gak kn...mane aci aku jer yg gtau ...huhu...selamat mejawab tag....daaaaaaaa....

No comments: