::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 24, 2009

::Askum::



Askum..
Hye kengkawan sumer..
ayu in da blog again....
hehe....
saje jer nk kongsi citer ngan korang....
kan aitu aku baru jer ckp dok kt pat kije baru kn...
emmm.,
skarang dh benti lorr......
kenape?
al kisah tersebut la kisah aku dpt plak menjadi salah seorang daripada kakitangan felda...
alhamdulillah...rezeki nk bertunang kot...
hehe....
nk dijadikan cerite aku cume sempat berkhidmat kt company yg baru aku tinggalkan tu 3 bulan jer...
sekejap sgt2 rasenyer...
sbenarnyer syg gak nk benti sbb dh get use kije kat ctu n dh rapat ngan kengkawan...
tp apakan daya....
kene pegi gak bagi mengenangkan mase depan kn....
semalam merupakan last day aku...
sob2...
sedey tol.....

ni la candid2 semalam....


Ni la die sebahagian dpd kengkawan kt SONY EMCS - DCD...der yg xder sbb merekacuti plak...
gurl power kay...huhu...

Ni la Kak Maria n Shareen...
org yg agk rapat ngan aku...hehe...


Yg ni plak ngan sebahagian pakcik2 engineer....hehe....

sekejap jer dpt kenal ngan korang.....
insyaALLAH...klu der umur yg panjang jumpe lagi k........
daaaaaaa....
Askum....

No comments: