::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 14, 2010

::Wehhu::



Assalammualaikum..

hallu...peh...lame tol aku rase x mengarut2 dalam blog ni...hehe...bkn xnak letak pape n3...

cume kengkadang cam xde mood nk berkarya (chewah), kengkadang xder idea, kengkadang xder mase, yang paling selalu nye malas...hahaha...



emmm...sekarang dah 3 bulan lebih dah aku join felda ni...peraaan rase ok jer kot ngan kije baru ni...still nk menyesuaikan diri....



last week aku baru lik kursus kat KL..10 hari...lame kan...hehe...tu kire skali ngan bercuti la tuh...hahaha...

byk gak la aku blaja mase kursus tuh...at least der gak idea nk wat kije nt...



emmm...skarang kn aku dok jauh gilak wei...kne campak kat hujung peta malaysia...hahaha..sedeyh tol....jauh ngan famili n tunang aku...huhu...dugaan sungguh...rase cam x sabar jer nk tgu posting..hopefully tempat yang aku dpt nt ok la...xder la ceruk sgt..hehe...doakan aku yej kengkawan...hehe....



bercerita pasal tunang aku, emmm...cian jugak kat die...hehe...yer la...baru nk dok dekat2 mase dok bangi aituh...tp tup2 der rezeki len plak..dugaan pertama kami selepas bertunang..huhu...saba n redha jer la...hehe...



skarang ni aku nga kat kampung, batu pahat...balik weekend...bosan la dok kat tenggaroh sane...xder xtvt nk buat...dok memerap kat umah jer...mau nye x bosan...huhu..rini nk kne balik tenggaroh balik plak...adeih...sgt la membosankan...emmm...demi tugasan aku teruskan jua...hahaha..ayat x bley blah kn...hehe...



kla...malas dah sampai...hehe...

babai.....

No comments: