::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 16, 2010

:waaaa..aku kekurangan mase::

Assalammualaikum...
Hallu...
aduyai...lame tol dah dok berblogging neh...dah bersawang2 dah blog aku...x tau la pae dah jadik agknyer...wakaka....
hari ni baru der sedikit mase nk mengupdate lebaran blog ni..

Alhamdulillah...
akhirnya Allah memakbulkan doa aku untuk menjadi seorang sahaja isteri kepad En. Norfazli....
sgt bersyukur...impian kami tuk duduk bersama di atas pelamin menjadi kenyataan setelah menghadapi pelbagai dugaan bersama....
thanks yang x terhinnga kepada keluarga saya n keluarga mertua kerana dah bertungkus lumus memastikan majlis kami berjalan ngan lancar...
kepada kengkawan yang hadir...thanks a lot babe...majlis aku meriah bangat ngan kehadiran korg sume2....sorry kalu mase majlis tu x dpt nk layan sume lame2...hope faham k....

rite now...
dah jadi bini org kn...
so tanggungjawab aku tertumpu kepada suami tercinta...
haruslah ku laksanakan sesempurna yang mungkin bagi mencari isteri yang solehah...chewaahhhh...tu jd xder mase nk berblogging...auwwwwwwwwwww...
hahahaha...

mmg nyer la xder mase pown...
mane nk der mase nyer kn...aku rite now dok beranang...then kije KL...
everyday i have travel...kua umh kul 6 am...n sampa umah kul 7 pm....
amacam...penat x...
huhu....
weekend je la mase aku...
so harap kome2 paham k...
gamba kawen akn di upload kemudian...
lom edit...nt kt opis ade mase aku edit2...then upload kt cni n fb k....
sabaaaaa....
huhu....

k la....
bababaiiiiiii...

No comments: