::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 18, 2010

~al-kisah~::part 1::

Al-kisah tersebut la kisah....
jengggg....


wakaka...
tajuk ntah pape...

rini nyer en3...
bese2 jer...
sebab nyer...
bored.....kuang...kuang...
sabtu dok umah...
op coz bored la kn...
dok ngadap tb je...
Mr. F kije plak..
jd, sbg isteri mithali dok umah lew...chewahh...
wakaka...cian kat aku kn...

mlm td g airport...
nape?g melancong ke aku neh?
haha..
berangan je la nk g melancong nek mende terbang tu.,..
tkot makcik...lom brani ag...kui..kui...(penakut aku ni upenyer...ni sume gare2 discovery channel la....dok tyang Air Crash Investigation...seram nyah nk nek kapal terbang u olls)....
aku n family g amik my beloved Nenek la baru pulang dr Haji...
wah...sudah Hajah la itu Puan Sukijah...
Alhamdulillah,..nenda pulang dengan selamat dan lebih ceria skarang...
mkin bertambah cun la nenek aku mlm td..kui.kui...

emmm..
ckp pasal nenda...mlm ni der kndri kesyukuran sambut nenek balik haji kt kg....tp tu la..
mcm x pat g jer...
emmm....cian nenek dah beria sgt ngajak aku suh balik...
alamklumlah..skarang kn nga hujung hidung je bajet nye..
cemane nk balik kg neh...aduyai...
sgt kesian kn...

org kete bese la baru2 nk idop berdua kn..
kne la bersusah payah sket...
dugaan tol....
aku redha...chewahh...

rini x tu la pe nk dibuat kt umah..hohoho...
jgn mabuk sudah la...

k la...
mls dh tibe lagi...
jumpe di lain entri....
wakaka..

tata titi tutu




No comments: