::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 6, 2009

...aku G kursus..

Haaa....kn ritu aku der gtau yg aku g kursus kat Allson Klana Nilai kn..
Kursus tu namenyer "Effective Communication & Customer Service Excellence"..
This course under MAH (Malaysia Associaton of Hotels).

Emm...so far kursus ni ok jer la kot..they all bagi sedikit pendedahan bout perhotelan...tambah la sedikit sebanyak ilmu di dada ni.

Ni la die tempat yang bername Allson Klana Nilai tuh...



So far hotel ni ok la...agk besar...cantik jugak..byk bilik..tp der la jugak beberape part yang kurang menyenangkan...emm...malas la nk citer...xbek buruk2'n tempat org len...hehe....tapi per yg best kat cni kn...makanan die...peh...kenyang ngan senak perut mkn...sume dirasekan best...buffet la katekan...huhu..apelagi..kite terjah...x sempat nk mengambik gambo sbb dh excited bebenor nk mkn...huhu...
lupe lak nk kestau...sebenarnye aku x la g kursus ni secara kesorang...aku g bersame 2 orang rakan sekerja..Farah n Momom...kami bertiga la yg g kursus tersebut...hehe..

Ni la muke2 yang skema..wakaka....



Candid time...pose sakan time nih...

Kami di seminar tersebut....

Dah 2 hari aku berkampung kat Nilai ni...huhu..mcm2 hal jd...yg kelakar..seram...mcm2 lg la...x saba nk balik rasenyer...huhu....dalam perjalanan nk balik kami bertiga sgtla kelaparan dan kebuluran...huhu...masing2 kuat mkn...ape lg...singgah la sekejap mkn2 kt MCD...der owg nk banje kan...laju jer...rezeki jgn ditolak...huhu....


Nyam2...Alhamdullillah..kenyang sket perut...baru hepy nk drive balik..tenkiu cik farah...next time ley banje ag..huhu...k la....chow.................








No comments: