::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 8, 2009

..Makan2...

Hallu...Nak tau..mlm semalam kan aku ngan hausemates merancang untuk membeli sesuatu tuk hari ibu dis weekend...huhu...budget x berape byk..tp mcm nk membeli sesuatu...kami pown terfikir nk pergi satu tempat ni...(Giant Senawang)..ritu mase aku pegi der Thai Fest..pastu der plak satu booth ni jual kain pasang yang harganya amat berpatutan....hehe...we all pown g kesane...pas je balik kije...mandi cepat2 zoooommm g semban...wah...rambang tol mate melihat kain2 yang cantik2 n murah2...mane satu nak pilih pown x tau...hehe..akhirnye aku jumpe la satu kain ni...lawa je kat mate..mst cantik mak aku ble pakai..hehe...




Ni la baju nyer..lawa x?hehe..pinky gtu..bio mak aku nampak mude suploh taun...huhu...aku pown beli kan sepasang tuk mak aku..n sepasang lg tuk adik kenit aku tuh..shada...nani plak borong sakan..hehe..klu boleh satu kedai kain tu die nk angkut bwk balik..seb baik x ley..hehe..die beli tuk family kt kampung...mgu ni nk balik kampung kan..bawa la buah tangan sket...kihkih...

selepas sessi memilih2 kain kami pown pusing2 kat dalam giant tuh..aduyai..bukan men ramai orang asing..nek penin kepala den..mcm nk halau je derang dari ctu..huhu...
jalan punye jalan...pusing punye pusing...perut plak berdagdut..adei...lapooooooooo...nk mkn..nk mkn...hahahaha...

Cari punye cari tempay mkn..umpe gak akhirnya tempat nk melahap...


Tarra...Restoran Johan kat Senawang...nyam2...sedap woo...dpt mkn...tengok tuh gambo mereka2 yang dh kenyang..posing sakan...seb bek x amik gambo sblm mkn..mcm hampeh muke memasing...wakaka..makanan kat cni not bad la...boleh di makan..kenyang...mahal pown yer gak..terbang duit mkn aku 4 hari...hahaha..bapak kedekut kan aku nih..huhu...dh kenyang...barang dh beli...mate dh ngantuk...kami pulang dengan senyuman yg x ikhlas...nk tau sbb per??huhu..duit habis bershopping.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....huhu....
Pape pown aku ikhlas membuat semua tuh...

SELAMAT HARI IBU KEPADA IBU2 SEKALIAN...


No comments: