::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 13, 2009

...saje2...

yuhhu....hehe...ops luper plak..assalammualaikum...

x tau nk tulis per..tp saje je nk tulis...cemane tuh?huhu...whateva la.....

Rabu 13.05.09....

wah...rini betul2 mencabar minda, emosi ngan kederat aku tol tau..
hehe..nk tau knp?
begini la bermula nyer cerita di pagi hari rabu yang indah lagi permai...
pagi tadi aku bangun dlm kul 07.30am peh..terlepas lg solat subuh...hehehe..dengan blurr2 sotong nyer aku pown bangun la..kms tilam..lipat kelambu..pastu g kat wadrobe cari baju per nk pakai pi opis rini...capai jer la baju kuning...dh lame x pakai baju ni..reput plak nt dlm wadrobe tuh..hehehe...aku pown ngan x bape nk semangat nyer gosok baju sambil tgk hot fm am crew..sambil nyanyi2...nani ngah mandi mase tuh...pastuh..pas jer nani mandi die pown buka la laci kat bilik...then nk tau per yg jd????
:angry:die menjerit sekuat hati ..nk tau nape?alamak...der angelina melintas da.....hahahaha...
aku tergelak sakan...kelako..kt dlm laci pown angelina nk dok..hehe...aku pown ape lagi..siapkan gosok baju then tgk per yg jadi..huhu..mmg der angelina..aduhai...sakit tol hati...bile angelina nampak we al..die pown lari mcm x ckup tanah..wakakaka..klaka sungguh...kiut je...nk mrh pown x jd..aku ngan nani pown per lg..dengan segera melaksanakan projek tergempak dlm bilik tuh..alih pape barang yang patut..bawak kuar almari..alih tila..bio si angelina yg kiut tuh x der tempat nk lepak2....wakaka...peh..bkn men penat lagi...pepagi lg dh berpeluh2 sakan..huhu...
skali angkat punye angkat..alih punye alih..tgk jam dh kul 08.30am..alamak...aku lum mandi lagi poit..nk masuk kije kul 9:cry:...adeih...bilik x siap kemas lagi..dh macm tsunami melanda juasseh...wakakaka..a...tinggal la dulu...aku pown dengan segera mandi...tp bersih tau mandi alaupun cepat2...cepat2 make up...then g kije...adeih..penat sungguh..lambat aku masuk opis rini..alamat kne tolak gji lg la..hampeh betul punye angelina..siap la nko balik karang..akan ku kejar nko hingga ke lubang tikus...opsss.....wakaka....

P/s: angelina = tikus kecik kt umah sewa we all....:laugh:

No comments: