::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 25, 2009

::Durian::

Hallu...ayu in da blog...wahh...lame tol x usik pape kat blog ni...
bkn per...pekerjaan yg byk lately ditambah plak ngan perasaan malas yang membuak2 dlm jiwe ni..hehe..pemaleh tol den ni...nasib la sape jd laki den yoo...redha jer la...
Ni nk story sket pasal semalam...knp???
aku dpt mkn deroyan free beb...peh...seronok betul...

Cenggini ceritenye...

Semalam petang aku lik kije lambat sket...der function plak minggu ni..sampai 3 hari...terpakse la aku dok standby ngan nk setup balik conference room tersebut...dkt kul 6 gak la balik smlm...hampeh tol...bese nyer tepat kol 5 aku hilang dh..xder nk tunggu lelame kat opis...huhu..sgt berdedikasi aku ni...sgt menepati mase balik..tp bkn mase dtg kije...lambat memanjang..itu harus...huhu...aik panjang lak cite nye..ok, kasi pendek sket...
mase aku nga isi minyak kete smlm aku dpt msg dpd bochek (membe bek aku yg dlm pantang tu)

bochek---> wei, dtg umah amik durian...
(wah, bace msg pown dh tersenyum2...)hehe...x senonoh tol...

aku---> bile???

bochek---> bila2 la....

aku---> ok, aku otw dh ni....

wah...dengan sepantas kilat aku ckp ok...mane x nye...durian nye pasal...nani pown dh excited dh nk mkn durian...x menyempat2 balik umh lg tu dh g umh org....ah...x kire...peduli ape aku..rezeki jangan ditolak....durian harus dicari...huhuhu..

aku ngan nani pown bergegas ke rumah bochek...sampai sane aku x la terus serbu durian...men2 dlu ngan dak kecik yg baru lahir ritu...x la nampak cam gelojoh sgt kn...huhu..sungguh bersopan la kami ni...hehe...pas tu mak bocek ckp, g la dapur tu...mkn durian...dengan perasaan yg berbunga2...we all pown g dpur...mak ai...byk tol durian..satu kete sorong + satu bakul..peh..x amik gambo pown..sbb mls nk kuarkn hp..nt kotor..huhu...tp siyes byk..bestnyeee....
we all pown mkn la ngan bersopan nye...habis la 2 biji...hehe..lahap jgk kn..sgt sedap la durian nye..isi nye tebal, wane kuning, rasenye pahit + manis + lemak2 gitu..nyam2....
hehe...perut pown dh muncit mkn durian ni...adeih...
nk balik plak, mak bochek kasi tapau lagi deroyan tuh...wah...masyuk....hehe...ni yang syg kt makcik lebey ni...huhu..die kate bwk balik, mkn ngan kawan yg lagi sorang tu (dayah) die xder mase we all g umh bochek sbb berlainan tempat kije...baik sungguh hati makcik ni...

Ni la durian tersebut..huhu..best nye...mkn lagi...amacam..terliur x????

haha...mmg saje je nk buat korang terliur...sbb sblm2 ni memasing dok tayang derang mkn deroyan..skarang ni aku plak yg tayang...nyam...nyam..nyam...

sblm balik smlm mak bochek der pesan...begini bunyinye: >>nanti dtg la lg mkn deroyan yea...hehe...aku pown ckp cenggini...baiikkkkkkkkkk....

hahahahaha......
sopan kan aku...huhu...

k la...nk buat2 der kije ni...
bubbye...


No comments: