::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 20, 2009

::Aduyai::

Emmm..Lame tol rasenyer x mengupdate blog ni..mls nk menaip n nk memikirkan ayat2..hehe...
Arini aku bru chat sket dpd mslh kesihatan 2 hari yg lepas..aku kne cirit birit...adeih..sakit bangat perut ni..mcm nk pecah pown der tau...
Mase hari rabu yang lepas der staff bday party kt opis aku..mkn punye la x igt dunie...pedas2 plak tuh masakannye..aku mkn jer la..yer la..mkn free kn..hehe...skali tuh mase bangun tdo hari kamis...amik nko..perut ku sakit bangat...igtkan kejap jer...rupe2nye melarat sampai ke semalam..hari jumaat...adeih...xley jadi ni...dh dekat 7-8 kali aku ulang alik g bilik kecik...lembik bdn aku ni rasenyer...ditambah pulak ngan skit pale..rase nk muntah pown der gak..risau gak aku..takut keracunan makanan ke ape ke...x ke naye...so dat smlm aku g la klinik panel...g check..doc kate x la serius sgt..cirit birit bese jer...tekanan darah ngan suhu badan normal..doc kate gak, rase loya2 tu normal sbb sistm dlm perut der masalah...alhamdulillah..then doc tu bg MC sehari jer tuk berehat n bagi beberape jenis ubat2..hari ni rase more better than semalam..ley la meneruskan tugas2 n kerja kat opis...hehe..hopefully aku ley recover ngan cepatnye supaye ley jd cergas n aktif seperti sedia kala...insyaALLAH...

No comments: