::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 12, 2009

::Pada Suatu Hari::

Hari ni: 12.06.09 (jumaat)

Tarra…ayu in da blog again…wehhuu…

Hehe…

Dah nk habis dah minggu ni..hehe..lambat je rase nye mase berlalu…nk cuti puas2 dis weekend..sbb mgu2 lps x ley berehat dgn puasnye…berjalan je koje den..hehe…

Rini aku kat opis seperti biase la membuang mase..wakaka..almaklumlah..boss xder rini…jgn gtau boss tau aku mengular…huhu…

Mane ntah g boss aku..pepagi masuk je tgk xder…sampai la ptg nih…hehe…ape lagi…korang pikir la sendiri…

Sebenarnye dh teramat bosan dh ni..asyik dk ngadap pc je surfing…aduyai…nek juling biji mato den…

Hehe…

Semalam nyer cter nk story morry sket neh…

Aku g pasar malam semalam..jalan punye jalan..jalan punye jalan..sekali terjumpe some1 lorr…

Seseorang yang penah menggegarkan jantung hati ku ini…chewahh…lame gak la x jumpe die..after die tuko tempat kije…we all contact jap pastu lost contact disbb kan satu perkara…emmm…mcm2 hal kn…

Hehe…pape jer la…pas terserempak tuh we all chat jap, then aku balik umah…huhu…

Mlm tu die msg aku plak ngan tetibe…wakaka…kenape?nk mendekatkan yang jauh..huhu…emmm…bole kew?kawan2 je…boley aje deh…haha…

Hopefully we all hanya akan kekal sebagai seorang kawan…n not more than that…but klu der jodoh x kemana kn…biar la takdir yang menentukan segalanya..barang yang lepas jangan dikenang…chewah..bermadah plak aku nih…hehe…tp yang penting sekarang ni aku hanya setia pada yang 1…yang bertahta di hati…wah…madah lagi tuh…huhu…semoga apa yang dirancang menjadi kenyataan…sila doakan k…

Huhu…

K la…nk chow dulu….

No comments: