::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 13, 2009

::BaBy NeW BoRn::

Assalammualaikum..
Wah..pepagi lagi aku dh m'update blog....
hehe...
Sebenarnye aku ni terover la excitednye sbb saat yang ditunggu2 telah tiba...hehe...
Mane x nyer..dah 5 hari tunggu baru la dpt tgk baby yg baru lahir tuh...
Alhamdulillah baby n umi nyer chat skarang...Ni la baby nye...si budak kecik yang sepet..hehe...


Tengok tuh...betul kan...sepet mcm anak cino...hehe....berat die mase lahir ley tahan la 3.1kg...

Hehe..baby ni nga tdo pown aku capture gambo kn...x kire..nk amik jgk...geram tol tgk pipi die yang tembam tuh...habis baby tu smlm aku cium sepuas2 nyer...hehe...Name baby lom letak lagi...insyaAllah hari senin minggu depan aku gtau sape name baby ni k....


Gambo ni aku amik mase bocek kat sepital lagi..sehari sebelum discharge...terlambat upload plak...hehe...
k la...
nk buat kije...bubbye...



No comments: