::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 13, 2009

::Fuhh::

Assalammualaikum...
Yuhhuu...Pekabo?hopefully bek2 saje k...

Emmm...
Rini kije cam bese jer...bosan...almaklumlah..sedang menunggu tarikh tuk blah dpd kije skarang nih..nk buat kije pown jd xder mood taw...

Nk tau x nape aku letak title ::Fuhh:: kt ats tuh?hehe...itu bermakna tanda lega...haha..kenape???sebabnye..........

aku dh berani gtau mak aku pasal perancangan aku ngan Mr. Fazli..hehe...lega poit dh ckp...memule tu x tau nk mule kan cter cemane...ye la..pengalaman pertama kn..memalu jer rase...blushing x engat..haha...sebenarnye kami dh mmg nk gtau family masing2 minggu ni...sbb nye nt x tau bile lg nk gtau..masing2 kije kn..hehe..Alhamdulillah..mak aku bg green light...emm...she also excited kot sbb lame dh die tgu agknye...almaklumlah..ank die ni dh beso panjang kn...kang simpan lelame tkut plak x laku..hik..hik..Family Mr. Fazli pown bg green light jgk...hehe...lega sungguh rasenye...

Hopefully sumenyer berjalan ngan lancar..tarikhnye masih dalam perancangan lg...
Doakan kami yeh...

1 comment:

Anonymous said...

ee jelesnyerr...
korg2 nk tunang2...
hehe...pepon aku doakan semoga berjalan ngn lancar k....
aminn