::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 9, 2009

::Mamam::

Assalammualaikum..
Hallu...hehe...

Okey..rini tibe giliran cter pasal makan plak...makan..makan..makan...huhu...

Semalam petang pas balik kije aku dok terpikir nk makan ape la malam ni...hehe...nk masak cam malas jew...pemalas x aku???ley tahan la...

Jadinye...semalam petang pas balik kije aku g Kiara Square jap nk amik tiket wayang...sbb nye mlm ni aku nk bawak mak n shada g tgk wayang..huhu...pas je amik tiket, aku cam teringin plak nk makan roti bakar kat Kopitiam Uncle Lai...dh lame sebenarnye nk mkn..tp asyik x sempat je...sedap wooo roti bakar kt cni...hehe...pastu minum plak ngan white coffee cold...pehh....mmg syiok lorr....


Ni la die yg aku mkn semalam...White Coffee Cold, Roti Bakar Double (butter+kaya) ngan fun fries....simple je kn...tp kenyang lorr..haha..


Ha..ni aku bg close up sket..hehe...emmm...nyam..nyam...terliur x...sedap......hehe...


Ni la keadaan dlm Kopitiam tuh..sgt mendamaikan..susun atur meja nya pown kemas jer..Bersih plak tuh...selesa sgt2 la..die ala2 konsep Old Town jgk ni...Klon kot...huhu...rege nye pown agk berpatutan la...sesuai ngan service yg diberikan n keadaan Kopitiam tuh..


Tgk ni...licin aku mkn...haha...


Muke kekenyangan...Erkkkkkkkkkkkkkk..Alhamdulillah...kenyang..hehe..sesape yg tersinggah kat Bahau tu jg la lupe singgah kt Kopitiam ni ey..sure x nyesal...promote ni...kedai ni bukak dpd kul 8pg-9mlm..tp tutup hari senin je...hehe...

Wokey la...daaaaaaaaaaaaaa....

No comments: