::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

::Merambu Di Hujung Minggu::

Assalammuaikum..
Selamat pagi...huhu...chewah...bukan men lg bg salam kn...so sesape yg rase islam tu diwajibkan la menjawab salam tersebut yer...huhu...

Pehhh...letih tol rase badan rini...sakit2 urat temurat aku sumenye...cam nk demam pown der gaks...malas jer nk bangun pagi g kije...akibatnyer terlambat la masuk..hehe...(macam x bese lak lambat kn..)

Ni nk cter sket pasal xtvt aku di hujung mgu yg lepas...x la berape menarik sgt..tp sgt la letih...huhu...

Seperti biase la kan...selepas mendapat energy 110% shj tetiap bulan harusla kite memberi peluang kpd diri sendiri untuk enjoy n jenjalan....hehe...last week pas balik kije aku ngan bese la nanieisme bercadang untuk g mantin...tujuannye untuk menziarahi mak nur ngan pak man a.k.a family angkat la gitu..haha...terangkat jap la...hehe..secare kebetulan plak time ni musim buah manggis la..ape lg...peluang...sambil menyelam minum air sampai kembung..wakaka...


Ni la die pak man ngan mak nur...yg gambo bwh tu la umh nyew...
Best sangat suasana kt cni..tenang sgt2...kt kg kan...kawasan umhnyew pown bersih n cantik je...

Mase we all sampai sane dlm kul 3 lebey kot..panas sungguh..jd nyew we all lepak2 n borak2 jew ngan mak nur ngan pak man..lame x jumpe kan..jd byk la cter yg di borakkan...derang sgt hepy ngan kehadiran we all..al maklumlah...mereka x dikurniakan anak..jd kami yang dtg ni dh dianggap sebagai anak derang...hehe...

pas je borak2 petang sket tuh we all pown menjalankan misi menterjah pokok buah manggis di sekeliling umh tuh...huhu...best nyew...

tukang panjat pokok nyew aku la...haha...yang tukang kutip nyer cik nanie...huhu...




Ni la hasil kutipan kiteorang...selain dpd manggis der jgk buah rambutan..huhu...sgt seronok kn dpt mkn buah2an tempatan yang free..haha..sgt la penat...mane x nyer...habis pokok manggis tu aku panjat..sakit2 badan ni taw..pas je we all siap panjat pokok tetibe pak man kuarkan sekotak buah manggis dpd dapur..emmm...pelik jgk we all..rupe2 nye derang dh simpankan utk we all..derang saje je nk mendera kami panjat pokok...haha..sabo jer la...

pas jer panjat pokok, makan buah2...mandi...mkn mlm...we all pown nk gerak balik dh...sbb der program len mlm ni...Mr. fazlie ajak g men bowling..die nk practice coz der tournament next week..huhu...cayalah...

we all pown balik dpd mantin n singgah jap kat beranang coz pick up my bf la..huhu..then we all pown g trus kat Metro Point kt kajang...ramai tol org...nk park pown ssh taw..tp we all bernasib bek..senang je dpt park..


Huhu...

Gambo 1>> aku ngan bf kesayangan la sebelum men bowling...capture dulu...harus tu...huhu...

2>> bf aku nga nk buat strike tuh...huhu...debar2 jer tgk..hehe..

3>> ni aku lew...amacam??sopan x aku men bowling..hahahaha...

4>> mase ni en fazli dpt spare..emmm....agk2 jatuh ke x spin tu erk????

pas je men bowling...nk balik plak la...mate dh ngantuk..bdn dh penat...sok der program lg ni...huhu...jd nyew we all pown balik la umh akak nani kat bangi...

penatnye...sblm men bowling akak nani call.. ckp cenggini.."kat cni xder air la..kne beli mineral water kt mydin..sng nk buat pape yg patut"...huhu...alamak...wrong time lorr...hehe...nani dh beli air yang dimaksudkan...2 kotak mineral water yg besar tuh...
the problem is...**CEMANE NK MENGANGKUT NEK TINGKAT 5 NI**...huhu...
apartment kt umh akak nani xder lift plak tuh..adehai...brg byk...beg2 la..buah2 la...bantal la...mineral water lg 2 kotak..huhu...

nk x nk kne la agkut jgk kn...hehe..sampai je kt bwh apartment tu dh call kak long suh trun tulun amik barang...hehe..perlukan kakitangan tambahan...farhan pown join skali...
jd nye bebarang tu di bahagi2 kan..hehe...

Kak long >> bwk barang2 kami (bantal, beg baju, hand bag, buah2)

Farhan >> bwk jajan yang aku beli kat tesco jer...betuahnyew budak sorang ni...hehe...xper la..aslkan die tulung kn...

Aku ngan Nani >> bwk mineral water yg dua kotak tuh...aduyai...penatnye..mcm nk pengsan sampai kat atas...hehe...

samapi je kt atas..rilex2 jap...jam dekat kul 1 mlm...peh..ngantuk..nk tdo...akak kate nk bg buah kt kak ina bwh umh cket..(memalam tu)...huhu...memule aku x nk g join...dok jage baby akak kt um..tp baby bangun n nangis plak..adeih...kne gak trun bwh anta baby...hehe...aku igt kan derang kejap je lepak kt bawah sbb dh mlm kn...skali tersasar aku nyer fikiran..we all lepaking kt bwh tuh sampai kul 4 pg..haha...giler x??mcm 4 ptg lak kan???..menyembang punye la byk samapai ke awl subuh...haha..anak2 kak ina pown x tdo lg...mak ai...cam burung hantu bebudak ni...kak ina ni peramah orgnye...tu yg jd cenggitu..dulu die seorang artis...klu u all igt kumpulan EVA yang nyani lagu BULAN CINTA kot tajuk lagunye...kak ina ni 1 of dpd tu la..hehe..

pas je balik umh aku pown terus...ZzZzZzZzZzZzZzZz....hehe...

peh...panjang plak aku tulis..dh la dulu..

Daaaaaaaaa.....





No comments: