::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

::Ngedate::

Yuhhu...hahaha...aku der satu story lg nih...sesaje je nk buang mase jap...
xde mende yg syiok pown...hehe...

kan hari sabtu aku tdo lmbt kn...so dat hari ahadnye wajib la bangu lambat..cover balik...haha...dkt kul 12 jgk la aku bangun...sampaikan bf aku anta msg g kije pown aku x pasan..hahaha..sabo jer la yer...

rini mcm xder pape xtvt sbb penat semalam still berbaki lg...tp cam bosan lak dok umh...emmm...balik joseh awl la...(perancangan nyew je..)..huhu...tp x jd balik awl lorr...hahaha..
tengah hari tu En. fazli anta msg tnye balik bile..aku kate la kul 3 ke..kul 4 ke...pastu die kate nk jumpe plak..huhu...aik smlm dh jumpe..nk jumpe lg..hehe...harusla die kate..dh dekat kn..jumpe la jap...die kije tp nk balik awl..sbb nk jumpe aku la...hahaha...wah..best tol..jd nye..hasrat nk balik awl terbantut la....nani pi shopping ngan akak die..aku g ngedate ngan fazli...

we all g The Mines je...x tau nk g mane...kang g jejauh lambat lak balik...
hehe...

Jenjalan je la kt The Mines tuh..ramai nye org..hari minggu kn...hehe...layankan aje...jalan punye jalan aku terase mcm nk beli topi plak...cari topi jap...hehe...pastu we all jenjalan kt sekitar luar The Mines tuh..der mcm tempat rekreasi tuk family...best la jgk..klu nk cuci2 mate..hehe...


Hehe..tgk la gambo tuh...mesra x aku ngan menatang ape ntah...hahaha....berbulu n melingkar....
memule geli nk pgg die taw..tp cam teringin nk pgg...fazli pown geli gak sbnrnye ..tp aku pakse...yer la..sekali sekale jer kn..bkn slalu pown...huhu..best2..x la takut sgt..hehe..pengalaman baru...nk amik gambo pown kne batyor...hampeh tol..RM 5 skali amik..emm..layankan jer la kan...pas je capture2...we all dh penat...hari pown dh petang..we all pown balik....
hehe...

aku pown dh penat taip bebanyak...
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


No comments: